Дизайн магазину, павільйону

Дизайн магазину

Торгових точок стає все більше, клієнти вибирають, де робити покупки, більш прискіпливо. Доводиться докладати багато зусиль, щоб завоювати покупців, і продуманий дизайн інтер'єру магазину допоможе виділитися серед конкуруючих закладів, залучити клієнта.

Перш ніж замовити дизайн магазину, визначте, в чому ваша перевага в порівнянні з іншими торговими точками. Використовуйте свій логотип, кольори та символіку в оформленні. У Києві сьогодні жоден проект не обходиться без брендингу. Apple, Chanel, Louis Vuitton та інші успішні компанії використовують його в якості бізнес-стратегії для поліпшення іміджу, завойовують лояльність клієнтів і отримують більш високий прибуток.

П'ять ключових елементів хорошого дизайну магазину:

  1. Посилення візуальної ідентифікації. Розробка дизайну магазину обов'язково повинна бути виконана з урахуванням корпоративних кольорів. Велике значення має використання логотипу вашої компанії, елемент дизайну товарного знака, корпоративного кольору, який повторюється у всіх деталях інтер'єру.
  2. Створення інтер'єру як синонім до вашого продукту або бренду. Відображення основної індивідуальності компанії у вашій внутрішньому середовищі, яка включає в себе як естетику, так і атмосферу. Дизайн магазину повинен відображати характер товару, якщо ми говоримо про вузьку спеціалізацію.
  3. Послідовний візуальний стиль. Якщо ваша компанія має представництва в більш ніж одному місці, дизайн завжди повинен бути послідовним, але не обов'язково однаковим. Потрібно орієнтуватися на стиль попередніх торгових майданчиків, але не копіювати його до дрібниць. Дизайн інтер'єру магазину може включати щось одне: ті ж кольори, символіку, певні предмети меблів або оформлення вітрин.
  4. Створення особливого враження. Коли клієнти заходять в магазин або бутік, необхідно викликати у покупця позитивні враження. Можна використовувати зонування, виділивши місце для відпочинку або створити куточок з інформацією по вашому бренду. Дизайн-проект магазину може бути виконаний в домашньому, затишному стилі, тоді відвідувачі захочуть затриматися у вас довше. Затишний м'який куточок або місце, де діти можуть почекати батьків не надто збільшать вартість, але допоможуть завоювати довіру клієнтів.
  5. Залучення органів почуттів. Дизайн-проект магазину одягу, наприклад, може включати приємні сюрпризи не лише для візуалів, а й для кінестетиків - це можуть бути портьєри з матеріалу, до яких хочеться дотикатися. На залучення клієнта повинні працювати всі п'ять почуттів - слух, дотик, зір, запах і смак. Яскраві кольори, приємний аромат, меблі, яких хочеться торкатися, зроблять інтер'єр ще більш привабливим. Поєднання кольору, музики і запахів повинні допоможе підвищити пізнаванність вашого бренду.

Вартість розробки дизайну з лихвою окупиться, якщо він зроблений правильно. Створення інтер'єру магазину вимагає ретельної підготовки, так як він повинен запрошувати клієнта до перегляду товарів і, відповідно, до покупки. Ви можете вибрати пакет послуг, з прийнятною ціною за м² робіт.

Crystal Design розробить дизайн інтер'єру, який буде звертати увагу клієнта.