Дизайн магазину, павільйону

У той час як клієнти стають все більш різнорідними і нелояльними, коли мова йде про місце, де вони роблять покупки, роздрібні торговці повинні думати про нові та інноваційних способах повернути собі втрачені споживачів. Навіть в епоху цифрових технологій, онлайн магазинів, традиційний магазин залишається одним з кращих способів для роздрібної торгівлі, щоб залучити клієнтів і виділитися серед конкурентів.

Брендинг інтер'єру є інструментом передачі суті бренду Вашої компанії через дизайн своєї фізичної середовища. Такі успішні компанії, як Apple ,, Chanel і Louis Vuitton використовують його в якості бізнес-стратегії для підвищення іміджу їх бренду, завойовують лояльність клієнтів і, в кінцевому рахунку, отримують більш високий прибуток.

Хороший дизайн інтер'єру більше не вважається елітарною ідеєю, а тепер є невід'ємною частиною бізнес-стратегії і брендинг інтер'єру є важливим аспектом досягнення успіху в бізнесі.

П'ять ключових елементів хорошого інтер'єру магазину:

Посилення візуальної ідентифікації - використання логотипу Вашої компанії, елемент дизайну товарного знака або корпоративного кольору, який повторюється у всіх деталях магазину.

Створення інтер'єру як синонім до Вашого продукту або бренду - відображення основної індивідуальності Вашої компанії у Вашій внутрішньому середовищі, яка включає в себе як естетику, так і атмосферу.

Послідовний візуальний стиль - якщо Ваша компанія має представництва в більш ніж одному місці, Ваш дизайн магазинів завжди повинен бути послідовним, але не обов'язково повинен бути однаковим.

Створення особливого враження - коли клієнти заходить в Ваш магазин або бутік, Ви хочете, щоб у них були незабутні враження, також як і зробити продажу. Ви можете досягти цього шляхом розробки різних областей, де ви можете розважати і просвіщати їх про Вашу продукцію, або шляхом створення дизайну в приємному і трохи домашньому стилі, де вони хотіли б затриматися.

Залучення органів почуттів - полягає в зверненні пильної уваги на те, як Ваші клієнти підключаються до вашого бізнесу через їх різні почуття - слух, дотик, зір, запах і смак. Переконайтеся, що з'єднання цікаві і працюють відповідно до Вашої ідентичністю бренду.

Створення інтер'єру магазину вимагає ретельної підготовки, так як дизайн повинен запрошувати клієнта до перегляду товарів і, відповідно, до покупки. Кристал Дизайн розробить дизайн інтер'єру Вашого магазину, який буде чіпляти увагу клієнта, що допоможе Вам підняти продажі.